Tuesday, March 29, 2011

Jam Untuk Sfera Bulat

rata-rata tau "jam bumi" disambut/diraikan utk berterima kasih kepada bumi n yang paling penting utk mengurangkan masalah pemanasan bumi. aku juga sokong. start pkol 8.30-9.30pm (waktu m'sia). ok mcm aku ckp akte sokong kempen ni tp aku g kuar melepak dgn kwn2.nsib kwn aku sokong jgk. so lepak la gelap2. lepak pnye lepak, tau2 dh 9.30. so balik la umah. dok lme2 pn asyik menderma darah je kat nyamuk. smpai umah tgk umah aku td rupanya xbergelap. ok xpe baring kejap smbil "sexting" i mean texting. hehe. then rasa xpuas ati aku nk buat jgk "jam bumi" kt umah aku. so start dr pkol 11 xsilap smpai pg esok nye. hahaha. pun boleh la.
tengok haa bergelapkan. then ada la unsur2 hijau ala2 bumi. TerimaKasih Bumi.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
biarkan bulan yg menyuluh butamu,
agar kalian tidak meraba hanyut ,
biarkan biru laut mengalir dalam darahmu,
agar segala perit sakit dihapuskan,
biarkan hijau yg menyegarkan hatimu,
agar segala kemahuan diiringi redhaNya.


" Matikan Neon, jangan Matikan Bumi"
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
mmg dah tumpul aku pnye otak kalau menulis ni.


bintang kecil = mne xnye pc aku lembap, tgk la pic dh nk penuh dekstop. haha.

No comments:

Post a Comment